Bicicleta de Montanha

As melhores trilhas de Bicicleta de Montanha em Sant Pol de Mar, Catalunha (Espanha)

833 trilhas

(21)
Foto de Sant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes Foto de Calella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella Foto de Sant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre
  • volta per sant pol de mar

10,69km
    261m

OruxMapsNombre: 2011-09-29 19:23Hora Inicio: 09/29/2011 19:23Hora Fin: 09/29/2011 20:17Distancia recorrida: 10,7 km (00:48)Tiempo en movimiento: 00:38Velocidad media: 13,2 km/hVel. en Mov.16,6 km/hVelocidad Máxima: 0 km/...

Ver trilha
  • creu canet- dones d´aigua-can palau- sant pol

35,24km
    808m

OruxMapsNombre: 2012-04-27 07:38Hora Inicio: 04/27/2012 07:38Hora Fin: 04/28/2012 10:43Distancia recorrida: 35,2 km (02:58)Tiempo en movimiento: 02:37Velocidad media: 11,9 km/hVel. en Mov.: 13,4 km/hVelocidad Máxima: 46,...

• Pesquisa por Área de Passagem

Encontre trilhas que iniciem ou passem por áreas específicas que você selecionou.

Obtenha o Wikiloc Premium Atualização para remover Anúncios
    Pesquisa por Área de Passagem Pesquisa por Área de Passagem
  • sant pol - creu canet - can palau - sant pol

29,04km
    793m

OruxMapsNombre: 2012-01-14 09:10Hora Inicio: 01/14/2012 09:10Hora Fin: 01/15/2012 12:41Distancia recorrida: 28,9 km (03:29)Tiempo en movimiento: 02:50Velocidad media: 8,3 km/hVel. en Mov.: 10,2 km/hVelocidad Máxima: 44 k...

• Sant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes

19,45km
    667m
    61| Avaliação 5.0
    Foto de Sant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes Foto de Sant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes Foto de Sant Pol Home Mort Golinons St. Andreu Tres Termes

Bona sortida per Sant Pol, que combina pujades, baixades, corriols, camí i pista. Molt entretinguda amb molt bones vistes. Algun tram un pèl tècnic però sense gran dificultat. Poso moderat per les pujades i per al´gun pe...

Bones pujades la primera meitat, tornada suau
    Sergi Cartró
    Molt bona ruta! Sort que no passa per el cim del Turó de l'Home Mort! ... més d'un ciclista s'ha caigut baixant del Tur...
    Asia B
    Xulissima!!
    Xavi JOSEPH
  • Distância
    68,41km
    1164m
    58| Avaliação 5.0
    Foto de Calella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella Foto de Calella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella Foto de Calella-Vallgorguina-Santa Maria Palautordera-Castell de Monclus-Olzinelles-Calella

Sortim des de la nacional 2 prop de Calella i per carretera prenem direcció Sant Pol de Mar, per agafar la carretera que va a Sant Cebrià de Vallalta, ens desviem a la dreta per agafar una pista que passa per un camp de ...

Avui he fet la ruta,estem a la tardor, molt maca amb els arbres de varis color., Bastant pistera i si s'ha de posar un p...
    cchorta
  • Sant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre

92,62km
    3164m
    53| Avaliação 5.0
    Foto de Sant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre Foto de Sant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre Foto de Sant Pol de Mar 28 Fonts del Montnegre

Sortida pel Montnegre amb l'objectiu de veure i fer fotos a totes les fonts d'un recorregut circular. No he pogut afegir tres fonts més, doncs no me permet posar mes punts. Son la font d'en Trici situada en un camí en di...

impresionante reportaje.
    neusdidac
  • Sant Pol-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni

32,38km
    1009m
    52| Avaliação 2.67
    Foto de Sant Pol-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni Foto de Sant Pol-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni Foto de Sant Pol-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni

Títol de la sortida: "3-D BTT Sortida low cost per a gent gran. Montnegre". Encara que també es podria dir: "Ruta dels quatre Sants", per allò de Sant Pol-Santa Maria de Montnegre-Sant Martí de Montnegre-Sant Celoni. ...

Si m'ha agradat.
    martibdnbtt
  • Sant Pol de Mar 28 llocs i fonts del Montnegre

105,75km
    3634m
    Foto de Sant Pol de Mar 28 llocs i fonts del Montnegre Foto de Sant Pol de Mar 28 llocs i fonts del Montnegre Foto de Sant Pol de Mar 28 llocs i fonts del Montnegre

Sortida circular on he afegit fotos (moltes son fetes abans de fer la ruta). Com que el programa no deixa posar més de 25 punts, aquí menciono la resta de llocs amb fotos fins arribar als 28.Mina de Can Mates, situada al...

• Sant Pol - Sant Marti del Montnegre

39,56km
    792m
    48| Avaliação 5.0
    Foto de Sant Pol - Sant Marti del Montnegre Foto de Sant Pol - Sant Marti del Montnegre Foto de Sant Pol - Sant Marti del Montnegre

Salida desde Sant Pol para subir por carretera hasta la pista que cruza por el Golf, subida hasta la Creu del Tres Terms, seguimos por la pista principal para desviarnos a la derecha por la ruta de las fonts, al llegar a...

Sin ser de la zona y escoger una ruta al azar, esta me ha encantado.
    JMCA.
  • Distância
    99,99km
    2836m
    42| Avaliação 5.0
    Foto de 🔥🐗💀St.Pol - Trinxacanvis - Turó - Passavets - T Buixaus - T Montsoriu - Fuirosos - T Costes💀🐗🔥 Foto de 🔥🐗💀St.Pol - Trinxacanvis - Turó - Passavets - T Buixaus - T Montsoriu - Fuirosos - T Costes💀🐗🔥 Foto de 🔥🐗💀St.Pol - Trinxacanvis - Turó - Passavets - T Buixaus - T Montsoriu - Fuirosos - T Costes💀🐗🔥

Ruta d'estil TRAIL. Pujades fàcils per pista i baixades sempre per trialeres i corriols. La seva duresa recau en la quantitat de quilòmetres i el desnivell acumulat. La ruta surt de Sant Pol de Mar, atravessa la Serra...

Hola, he intentat fer aquesta ruta, pero sortint de Sant Vicenç de Montalt i enllaçant amb la teva ruta al gr83 al Montn...
    Agusti.pallares
  • Volta als 3 Turons des de St. Pol

35,11km
    981m
    41| Avaliação 5.0
    Foto de Volta als 3 Turons des de St. Pol Foto de Volta als 3 Turons des de St. Pol Foto de Volta als 3 Turons des de St. Pol

Aquesta és una ruta bastant completa, d'estil rally total i amb moltes zones corrioleres que faran les delícies dels amants dels "singletracks" com jo. ;) Comencem la ruta a Sant Pol, direcció cap a l'urbanització de ...

Molt bona ruta sense cap incidència destacar, pel meu gust mols corriols de pujada (que ja esta bé) però malaguanyades l...
    Ver trilha
  • calella-sant marti de montnegre-calella

42,28km
    840m
    Foto de calella-sant marti de montnegre-calella Foto de calella-sant marti de montnegre-calella Foto de calella-sant marti de montnegre-calella

Sortim des de la nacional 2 a prop de Calella i per carretera prenem direcció Sant Pol de Mar, per agafar la carretera que va a Sant Cebrià de Vallalta, ens desviem a la dreta per agafar una pista que passa per un camp d...

Ver trilha
  • calella-creu canet-arenys de munt-collsacreu-calella

37,97km
    724m
    Foto de calella-creu canet-arenys de munt-collsacreu-calella Foto de calella-creu canet-arenys de munt-collsacreu-calella Foto de calella-creu canet-arenys de munt-collsacreu-calella

• Montnegre Menú Degustació

46,11km
    1671m
    40| Avaliação 5.0
    Foto de Montnegre Menú Degustació Foto de Montnegre Menú Degustació Foto de Montnegre Menú Degustació

Bé, aquesta ruta té una mica de tot, d'aquí el seu nom Menú Degustació. No és una ruta endurera, tampoc és una ruta de rally, és doncs un "metxembrat" complert de corriols, camins i pistes per preparar rutes exigents pe...

Ruta gairebé tota per pista o camins estrets, tal com diu JO_ON la zona ombribola es espectacular, el bucle de Sant Iscl...
  • Corriol de Can Camps i Trialeres a Olzinelles

34,51km
    850m
    40| Avaliação 4.67

Ruta circular amb sortida i arribada des de Sant Pol de Mar amb l'objectiu de baixa un corriol fàcil i un llarg tram de trialera força exigent. - Fàcil, bonic i curt corriol de Can Camps. - Tres trams de trialera que...

Ruta wapa wapa, disfruté mucho, vale la pena subir algunos km, si luego te encuentras con Trialeras así, gracias por com...
    alao
  • calella-sant andreu-tordera-calella

50,61km
    540m
    Foto de calella-sant andreu-tordera-calella Foto de calella-sant andreu-tordera-calella Foto de calella-sant andreu-tordera-calella

• Calella-Arenys-Rupit-Collsacreu-Calella

41,41km
    876m
    Foto de Calella-Arenys-Rupit-Collsacreu-Calella Foto de Calella-Arenys-Rupit-Collsacreu-Calella Foto de Calella-Arenys-Rupit-Collsacreu-Calella

• Corriols per St.Pol, la Creu i el Montalt

39,12km
    1184m
    38| Avaliação 4.33
    Foto de Corriols per St.Pol, la Creu i el Montalt Foto de Corriols per St.Pol, la Creu i el Montalt Foto de Corriols per St.Pol, la Creu i el Montalt

Sortim de Sant Pol i fem uns quants corriols clàssics santpolencs: la pujada dels Pins de l'Estanislau, voltegem el Puig de Borinons i baixem per l'Obaga d'en Llort. Arribem a St. Cebrià i ens emfilem a les afores del po...

Confiormo el que diu Alex E, Corriol Hípica s'ha de passar per un alte camí, i lo del corriol ple de matolls sols són un...

Previsão do tempo

Uma boa dica para ajudar você a escolher roupas e acessórios!

Obtenha o Wikiloc Premium Atualização para remover Anúncios
Previsão do tempo Previsão do tempo