Horas  25 minutos

Coordenadas 99

Uploaded 30 de Abril de 2018

Recorded Abril 2018

-
-
1.086 m
1.032 m
0
0,3
0,7
1,32 km

Visualizado 178 vezes, baixado 1 vezes

próximo a Albergaria das Cabras, Aveiro (Portugal)

El Marco Geodésico de San Pedro Velho integra la red de geo sitios de Arouca, correspondiendo a un relieve residual de granito, denominado de domo rocoso. Además de su interés geológico, el mirador del Marco Geodésico de San Pedro Velho proporciona una panorámica de 360 ° sobre la Serra da Freita, permitiendo apreciar escenarios de gran belleza, con enfoque para las aldeas serranas y para las innumerables líneas de agua que serpentean por toda la meseta de esta sierra. En el fondo, se pueden visualizar los contornos de las sierras del Gerês, Marão, Larouco, Marofa, Caramulo, Estrella y, hasta el Océano Atlántico.
El paisaje que la vista alcanza desde San Pedro Velho es imponente. Una mirada sobre el norte permite observar el majestuoso valle de Arouca, las elevaciones del Gamarán, el valle del Paiva, la sierra de Montemuro, el valle del Duero y las demás serranías al norte de este río, como las de Valongo y las “minhotas” hasta el límite del Geres. Girando la mirada, en dirección Sur, el valle del Vouga, la sierra del Caramulo, el valle del Mondego y la sierra de la Estrella. Y cuando parece que la vista ya alcanzó todo, todavía hay en la dirección occidental una franja de mar, que se extiende aproximadamente desde la Póvoa de Varzim hasta la sierra de Boa Viagem (Figueira da Foz), destacando particularmente los brazos de la ría de la ría Aveiro.
En San Pedro Velho, es un vértice geodésico de 1ª Orden, constante de la Red Geodésica Nacional, con fecha de 1955. De acuerdo con la cartografía militar, este marco define una altitud de 1077 metros, uno de los puntos más altos de la sierra de la Freita. En realidad, esta posición altísima se debe al hecho de ubicarse sobre un domo rocoso de granito de la sierra de Freita, una roca dura y resistente, frente a la erosión provocada por los agentes de geodinámica externa que aquí actúan. Es, por lo tanto, que desde esta geoforma granítica es posible obtener una panorámica de 360 grados para divisar las grandes unidades geomorfológicas que rodean y se extienden por el norte y centro de Portugal continental, así como en la superficie aplanada de la montaña de la Freita. En la superficie plana de la sierra, se destacan innumerables aldeas tradicionales, que van bordeando el paisaje de la meseta, el santuario de la Senhora da Laje, las múltiples líneas de agua que se unen para formar el río Caima, el Parque Eólico de la sierra de Freita.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O Marco Geodésico de San Pedro Velho integra a rede de geo sitios de Arouca, correspondendo a un relevo residual de granito, denominado de domo rochoso. Ademais do seu interese xeolóxico, o miradoiro do Marco Geodésico de San Pedro Velho proporciona unha panorámica de 360 ° sobre a Serra dá Freita, permitindo apreciar escenarios de gran beleza, con enfoque para as aldeas serranas e para as innumerables liñas de auga que serpentean por toda a meseta desta serra. No fondo, pódense visualizar os contornos das serras do Gerês, Marão, Larouco, Marofa, Caramulo, Estrela e, ata o Océano Atlántico.
A paisaxe que a vista alcanza desde San Pedro Velho é impoñente. Unha mirada sobre o norte permite observar o majestuoso val de Arouca, as elevacións do Gamarán, o val do Paiva, a serra de Montemuro, o val do Douro e as demais serras ao norte deste río, como as de Valongo e as “ minhotas” ata o límite do Geres. Virando a mirada, en dirección Sur, o val do Vouga, a serra do Caramulo, o val do Mondego e a serra da Estrela. E cando parece que a vista xa alcanzou todo, aínda hai na dirección occidental unha franxa de mar, que se estende aproximadamente desde a Póvoa de Varzim ata a serra de Boa Viagem (Figueira dá Foz), destacando particularmente os brazos da ría da ría Aveiro.
En San Pedro Velho, é un vértice geodésico de 1ª Orde, constante da Rede Geodésica Nacional, con data de 1955. De acordo coa cartografía militar, este marco define unha altitude de 1077 metros, un dos puntos máis altos da serra da Freita. En realidade, esta posición altísima débese ao feito de situarse sobre un domo rochoso de granito da serra de Freita, unha roca dura e resistente, fronte á erosión provocada polos axentes de xeodinámica externa que aquí actúan. É, por tanto, que desde esta geoforma granítica é posible obter unha panorámica de 360 graos para divisar as grandes unidades geomorfológicas que rodean e esténdense polo norte e centro de Portugal continental, así como na superficie aplanada da montaña da Freita. Na superficie plana da serra, destácanse innumerables aldeas tradicionais, que van bordeando a paisaxe da meseta, o santuario da Senhora dá Laje, as múltiples liñas de auga que se unen para formar o río Caima, o Parque Eólico da serra de Freita.
pico

Vértiice Geodésico São Pedro Velho

São Pedro Velho

Comentários

    You can or this trail