Tempo em movimento  uma hora 21 minutos

2,2
4,4

Visualizado 74 vezes, baixado 9 vezes

próximo a Aguino, Asturias (España)

NOTA (DIFICULTÁ MODERADA): Ruta fecha'l sábadu 10 de payares de 2018, unos días dempués del temporal de ñeve de finales d'ochobre. Ye una ruta fácil, mui bien señalizada y con bon trazáu del camín. Tamién hai que dicir, que dempués de los días de ñeve n'ochobre, hai munchos árboles cayios en mediu'l camín que dificutan el tránsito normal. Delles veces hai que desviase un poco del camín principal o agachase pa poder siguir p'alantre.

Aparcamos el coche nel área recreativa de La Malva, unos dos kilómetros dempués del pueblín de Castru y pasando la Central Hidroeléctrica de La Malva.

Cruzamos la carretera y entamamos la ruta pel senderu qu'hai.Y al pocu, atopamos l'Área Forestal de La Malva, que dispón de pequeñas plantaciones d'especies forestales (autóctonas y alóctonas).

Siguiendo'l camín, atopamos La Cueva La Malva, na cual l'agua ye la culpable del moldeáu kársticu. Foi eiquí onde atopamos más dificultá pa siguir el camín principal, onde unos árboles cayeron tampando tol senderu.

En pasando esti "bache", continuamos rodiaos d'alcinas (Quercus ilex subesp. Ballota) hasta dar cola cabaña de la Bobia, llugar onde'l camín entama a baxar hasta llegar a Castru, ya col suelu formigonáu.

Baxamos tol pueblín y llegamos a la carretera comarcal. Una vez ehí, siguimos camín pel lláu de la manzorga y siguiendo'l cauce del ríu Somiéu. Son dos kilómetros de carretera (con especial atención al tránsito del tráfico) hasta volver al área recreativa de La Malva.