Horas  5 horas 16 minutos

4,3
8,5

Visualizado 815 vezes, baixado 26 vezes

próximo a Granollers de Rocacorba, Catalunya (España)

Ruta Per Rocacorba,

Ruta: Granollers de Rocacorba - Can Gelats - Roca Barret - Cova Rocacorba - Santuari de Rocacorba - Puigsou - Comaestremer - Ermita de Sant Nicolau - Golany - Coll Saposa.

Per pista i seguint marques de pintura blaves o grogues, malgrat esporàdiques i fins a Can Gelats, un cop superat el paller, seguim per un corriol a la dreta. Ara si, ben marcat amb pintura blava, i fins a la pedra del Turó Rodó (foto), on deixem de seguir-les i ens endinsem per un corriol en descens gairebé sense marques (alguna groga i també blava) fins als rètols indicadors del bosc de Can Mitjà (foto). Ara seguim el sender de l'escaleta. Arribem a la pedra Barret per pista i seguim pel corriol, passant per les escaletes i la cova de Rocacorba, per arribar al Castell de Rocacorba.

Entre el Santuari de Rocacorba i el Comaestremer, seguim un corril des de el pla de la Creu que arriba a la pista del Puigsou. Reculem per la mateixa fins al trencall del santuari on la deixem per seguir un corriol que mena al Pla de Martí. També s'hi pot arribar per la pista asfaltada. Passat el Pla de Martí deixem la pista asfaltada per un altre a l'esquerra (foto) i més endavant aquesta última pista per un corriol (indicat) cap al Cim del Comaestremer. Reculem una mica, fins l'ùltim indicador i el seguim cap a la Pedra dels Tres senyors. Un cop en aquest encreuament tenim l'opció d'anar a l'ermita de Sant Nicolau. Seguim en direcció Granollers de Rocacorba, i pesprés de fer una llaçada, per la dreta, seguint marques de pintura vermella i blanques tenim l'opció d'arribar-nos a l Golany. Seguim fins al coll Saposa i des d'allà, seguint marques de pintura blava descendim pel sender ,... fins a arribar al punt d'origen.