Horas  4 horas 55 minutos

1,9
3,8

Visualizado 2485 vezes, baixado 81 vezes

próximo a Biert, Catalunya (España)

Bonica excursió per un camí ombrívol que en pujada continua ens porta fins al cim de Rocacorba (Puigsou). La baixada té diferents alternatives però la calor d'avui ens ha fet decidir per tornar pel mateix camí.
Deixem el vehicle al començament del camí, al costat de Can Verd. Compte si aneu amb cotxes "normals", no TT, perquè els trenca-aigües del camí són molt fondos i poden tocar els baixos del cotxe.
Sortim de Can Verd i en una preciosa alzina trobem penjat el rètol "Camí de Rocacorba", camí que seguirem acompanyats de marques de PR (blanques i grogues) i, si mirem bé, també hi veurem les més velles, vermelles. Aquestes són més evidents en l'últim tram on a més ens conten els revolts que falten per arribar a dalt.
El trencant que es troba ben senyalitzat amb indicadors, ens portaria a trobar la pista que baixa de Rocacorba fins al Coll de Pererols on trobaríem la bifurcació per anar a Biert. Una mica abans del coll, trobem una pista a la dreta que passa per La Cadalt, casa abandonada, i després de travessar el Clot de les Guilles, torrent sec, arribaríem a Can Vert on tenim el cotxe. Era l'idea que teníem però la calor ens ha fet deixar-ho per un altre dia.
Per tant la baixada l'hem feta pel mateix camí de pujada i pel que hem suat, creiem que hem fet bé.
ACLARIMENT: El desnivell que ens ha donat el GPS no és correcte. Com a màxim hauria de ser d'uns 550 m.
Temps efectiu: 3h. 31' (amb nen petit)