Horas  5 horas 58 minutos

3,2
6,5

Visualizado 1175 vezes, baixado 91 vezes

próximo a Cofiñu, Asturias (España)

Cofiñu – Pandellevancu – Pel caleyu a la vera’l regatu Corteguera – Campa Bustacu (Antiguu mayáu) – Unos 600 metros pel camín al colláu Beluenzu – Dexamos el camín y per un senderu con direición nordeste vamos faldiando y subiendo hasta llegar a un colláu a la vera’l picu la Govieta – Dende equí vemos a manzorga’l Pierzu y per onde más cómodo mos paez llegamos sin dificultá al picu. (Esta opción que yá fiximos n’otres ocasiones préstamos más que la clásica que pasa pel colláu Beluenzu. Ye un pocu más costosa pero pa nós muncho más guapa y montañera) – Picu Pienzu – Baxada hacia l’oeste pasando pelos restos d’un antiguu mayáu del que nun sabemos el nome – Picu Mirueñu – Baxada dalgo caótica hacia’l colláu La Hume – Claru y prestosu senderu a… - Villar - 1400 m per una carreterina hasta Cofiñu.

Prestosu paséu per esti guapu monte del oriente d'Asturies.
Del bon miradoriu del cordal y mar Cantábricu que son les dos cumes, Pienzu y Mirueñu, podemos encontrar información en cualquier guía turística o montañera d'Asturies.
Pa dalgunos pue ser un trestornu'l cambiu d'itinerariu tanto na subida al Pienzu como na baxada del Mirueñu. Soi consciente de que quiciabes seya una estravagancia de mio facer esti tipu de percorríu. De toes formes per internet puen alcontrase alternatives más habituales, seguramente más fáciles y pa dalgunos a lo meyor más guapes. Caún ye caún...

Dalgunes semeyes nun correspuenden col waypoint.