Horas  3 horas 28 minutos

Coordenadas 1608

Uploaded 4 de Maio de 2018

Recorded Abril 2018

  • Rating

     
  • Information

     
  • Easy to follow

     
  • Scenery

     
-
-
309 m
90 m
0
2,4
4,8
9,54 km

Visualizado 580 vezes, baixado 30 vezes

próximo a Vilarinho, Aveiro (Portugal)

Domingo, 29 de abril de 2018
Estamos en Portugal, en el municipio de Arouca. Dia de viento, aire, lluvia intermitente intercalada con granizo y tormenta. Tantos kilómetros para llegar a este lugar, que a pesar del mal tiempo, realizamos nuestro objetivo que era recorrer los famosos “Passadiços do Paiva”. Un recorrido lineal de un poco más de nueve kilómetros y medio, de los que aproximadamente ocho kilómetros son de pasarelas y escaleras que recorren la margen izquierda del río Paiva en el ayuntamiento de Arouca. Un recorrido de gran belleza, de paisajes variopintos siguiendo el cauce y el cañón del río Paiva.
Los Passadiços do Paiva son bastantes recientes, realizados por el Equipo Trimétrica, Plataforma Arquitectura. En el verano de 2015 se abrieron al público con un éxito rotundo, con una gran expansión en las redes sociales, llegando a tener una media de visitantes diarios de casi siete mil personas diarias los primeros días.
El fuego tampoco fue benévolo con este lugar y arrasó medio kilómetro de recorrido en las proximidades de Espiunca, habiendo sido reconstruida.
La presión humana afecta a estos lugares paradisíacos. Los responsables de los Passadiços limitaron el acceso diario a tres mil quinientos senderistas, excursionistas y visitantes diarios. Las entradas se pueden comprar por internet de manera sencilla y rápida por el módico precio de un euro. Si acudes sin reserva y la compras en las taquillas el precio pasa a ser de dos euros. Te dejarán pasar sin no están todas cubiertas los límites diarios. Comprar las entradas por internet es ideal. Se puede hacer de manera individual o por grupos.
Se recomienda hacer el recorrido desde Areinho para salvar los primeros doscientos metros de desnivel por unas escaleras que parece que no tienen fin. Llegaremos a Espiunca siguiendo el curso del río hacia la desembocadura. Si la idea es regresar (ida y vuelta) lo recomendable es iniciar el recorrido en Espiunca hasta Areinho, curso arriba para que el regreso a Espiunca, lo más fácil, quede para el final.
En Espiunca hay taxis que os llevan al coche por un precio relativamente razonable.
El río Paiva es un afluente del rio Duero que nace en la sierra de Leomil y desemboca en Castelo de Pavia. En Areinho hay playa fluvial, aparcamiento, servicios y bares. En el recorrido puestos SOS por los posibles percances.
Quizás la mejor explicación es visitar este lugar. Vistas de la garganta del Paiva, cauce por momentos estrecho, cascadas, en especial la de Aguieiras, la playa fluvial de Vau, rápidos, meandros, miradores, vegetación, avellanos, laureles, helechos, paneles informativos.
A Gola do Salto, es un desnivel que se produce en el cauce del Paiva para hacer deportes extremos. Y la falla de Espiunca.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Estamos en Portugal, no municipio de Arouca. Dia de vento, aire, choiva intermitente intercalada con saraiba e tormenta. Tantos quilómetros para chegar a este lugar, que a pesar do mal tempo, realizamos o noso obxectivo que era percorrer os famosos “ Passadiços do Paiva”. Un percorrido lineal dun pouco máis de nove quilómetros e medio, dos que aproximadamente oito quilómetros son de pasarelas e escaleiras que percorren a marxe esquerda do río Paiva no concello de Arouca. Un percorrido de gran beleza, de paisaxes variadas seguindo a canle e o canón do río Paiva.
Os Passadiços do Paiva son bastantes recentes, realizados polo Equipo Trimétrica, Plataforma Arquitectura. No verán de 2015 abríronse ao público cun éxito rotundo, cunha gran expansión nas redes sociais, chegando a ter unha media de visitantes diarios de case sete mil persoas diarias os primeiros días.
O lume tampouco foi benévolo con este lugar e arrasou medio quilómetro de percorrido nas proximidades de Espiunca, sendo reconstruída.
A presión humana afecta a estes lugares paradisíacos. Os responsables dos Passadiços limitaron o acceso diario a tres mil cincocentos senderistas, excursionistas e visitantes diarios. As entradas pódense comprar por internet de maneira sinxela e rápida polo módico prezo dun euro. Se acodes sen reserva e a compras nos despachos de billetes o prezo pasa a ser de dous euros. Deixaranche pasar sen non están todas cubertas os límites diarios. Comprar as entradas por internet é ideal. Pódese facer de maneira individual ou por grupos.
Recoméndase facer o percorrido desde Areinho para salvar os primeiros douscentos metros de desnivel por unhas escaleiras que parece que non teñen fin. Chegaremos a Espiunca seguindo o curso do río cara á desembocadura. Se a idea é regresar (ida e volta) o recomendable é iniciar o percorrido en Espiunca ata Areinho, curso arriba para que o regreso a Espiunca, o máis fácil, quede para o final.
En Espiunca hai taxis que vos levan ao coche por un prezo relativamente razoable.
O río Paiva é un afluente do rio Douro que nace na serra de Leomil e desemboca en Castelo de Pavia. En Areinho hai praia fluvial, aparcadoiro, servizos e bares. No percorrido postos SOS polos posibles contratempos.
Quizais a mellor explicación é visitar este lugar. Vistas da garganta do Paiva, canle por momentos estreito, fervenzas, en especial a de Aguieiras, a praia fluvial de Vau, rápidos, meandros, miradoiros, vexetación, avellanos, loureiros, helechos, paneis informativos.
A Gola do Salto, é un desnivel que se produce na canle do Paiva para facer deportes extremos. E fállaa de Espiunca.

View more external

Falha Da Espiunca Alvarenga, Aveiro, PRT
Parking Canelas, Aveiro, PRT
Praia Fluvial Do Vau Canelas, Aveiro, PRT

1 comment

  • Foto de martasag

    martasag 21/mai/2018

    I have followed this trail  verificado  View more

    Paisagem lindíssima, mas a evitar em dias de calor e aos fins de semana, pois tem demasiadas pessoas.

You can or this trail