Horas  6 horas 32 minutos

3,2
6,4

Visualizado 1906 vezes, baixado 109 vezes

próximo a Montgrony, Catalunya (España)

Caminada amb un desnivell moderat i no excesivament llarga . Vistes espectaculars dalt dels cims de tot el Pirineu.
Partim del Santuari de Mongrony i fem el seguent recurregut:
Santuari de Montgrony-Sant Pere de Montgrony-Refugi de les Planelles( actualment tancat per perill d'esfondrament)-Prat de l'amorriador-Cim de Costabona-Roc dels Llamps-Bunquer de la guerra civil-Coll de la Bona-Canal de les fontetes de Meians-Camí de Meians a Montgrony-Santuari de Montgrony.

ABEURADOR

6 comentários

• Foto de mrius124

mrius124 26/jun/2015

Hola, Zermirez. Mirant el recorregut veig que en lloc de Costabona deus voler dir Costa Pubilla, oi?

• Foto de ZERMIREZ

ZERMIREZ 26/jun/2015

Hola mrius124 . efectivament es Costa Pubilla la denominació que consta als mapes ,pero la gent de la comarca també li diu Costabona .Una salutació

Pero per si de cas canvio la denominació per evitar errors , perque també hi ha el Coll de la Bona i pot induir errors. Gràcies per la observació .

• Foto de mrius124

mrius124 26/jun/2015

Crec que és una bona decisió.

Salut i bones caminades!

• Foto de guilera

guilera 17/jun/2019

I have followed this trail  verificado  View more

He fet la ruta i l'entorn és molt interessant. A tenir en compte, un cop coronat el cim, el camí es perd i es fa difícil de seguir fins a trobar la pista principal.