Horas  2 horas 54 minutos

2,2
4,4

Visualizado 346 vezes, baixado 20 vezes

próximo a Arenys de Munt, Catalunya (España)

La valoració de la dificultat de la ruta sempre es tècnica.
Per la dificultat física cal tenir en compte distancia i desnivell.
Els temps es amb aturades incloses i es orientatiu.
Al fer sevir GPS crec que no és necessari la descripció detallada de la ruta.
Per arribar al punt de sortida de la ruta, si fem servir l'aplicació per mòbil de Wikiloc, podem marcar a " com arribar-hi en cotxe " i l'aplicació enllaça amb el navegador de Google Maps i ens guia al punt exacte de la sortida.
----
APROXIMACIÓ : Des d'Arenys de Munt anem al Parc de Lourdes, on trobem aparcament i una zona de descans amb taules i barbacoes.
Podem fer servir l'aplicació de Wikiloc per arribar al punt de sortida.
---
DIFICULTAT: Fàcil . Ruta que passa quasi sempre per pista forestal. Només hi ha un petit tram de corriol de pujada sense cap dificultat.

RUTA : Ruta per fer el cim del Montalt ( Maresme ) inclòs a la llista de 100 cims de la FEEC.
Sortim del Parc i quan trobem el cartell de Parc del Montnegre, agafem la pista a ma esquerra.
Anem pujant fins que arribem a una cruïlla on trobem un cartell que indica Montalt. Aquí agafem la pista de l'esquerra i al cap de pocs metres un corriol a dreta que ens porta al cim.
---
Baixem per l'altre costat seguint un corriol que al cap de poc deixem per anar a la dreta i tornar a la cruïlla anterior.
Seguim a ma esquerra i anem baixant per la pista estan atents al track a les cruïlles, i arribem al punt de sortida.
----
Viquipèdia.
El Montalt és una muntanya de 596 metres que forma un contrafort de la Serralada Litoral Catalana a la comarca del Maresme, entre la serra del Corredor i el Montnegre. El cim del Montalt està repartit pels termes municipals de Sant Andreu de Llavaneres, Dosrius, Arenys de Munt i Sant Vicenç de Montalt.

Al cim hi ha un vèrtex geodèsic (referència 297116001 de l'ICGC).

Aquest cim està inclòs al llistat dels 100 cims de la FEEC.