Horas  6 horas 19 minutos

3,2
6,4

Visualizado 901 vezes, baixado 30 vezes

próximo a Sant Miquel del Corb, Catalunya (España)

Una passejada boscana ben agradable.

Sortim de Mas Masnou del Corb, on hem fet molt bona estada i passegem pels camins de la fageda per anar a dinar a Can Xel en 5Km de passeig sense complicacions.

Després de dinar variem una mica: camps i bosc mixt cap a Sant Miquel de Sacot, alzinar, roureda i de nou la fageda després de la fàbrica de làctics de La Fageda. Si heu reservat aquesta passejada combina perfectament amb la visita a la fàbrica i si no sempre podeu entrar a comprar alguna cosa. Dilluns tancat!

Passem per Can Jordà, el mas que dóna nom a la fageda. Interessant la mini biblioteca en un arbre i la ubicació estratègica del mas entre camps i boscos.

Una volta en "8" que permet escurçar o variar el sentit dels trams al gust.

Mas Masnou del Corb

2 comentários

• Foto de ferrangb

ferrangb 15/nov/2017

I have followed this trail  verificado  View more

No l'he fet sencer, però és un camí molt fàcil de seguir, apte per a tothom i en un entorn espectacular, especialment a la tardor. Nosaltres estavem al Mas Masnou i és molt còmode perquè passa just per davant. Val la pena! :)

• Foto de dani_pent

dani_pent 17/nov/2017

Moltes gràcies pel comentari.

La veritat és que ens agrada molt la passejada tot l'any perquè el bosc és preciós i és molt interessant veure com canvia amb el pas de les estacions. Evidentment la tardor és molt vistosa però us assegura que no us penedireu de la calma i misteri que es respira a l'hivern, l'esclat de verds de la primavera o l'ombra refrescant a l'estiu.