Horas  6 horas 58 minutos

4,1
8,2

Visualizado 22 vezes, baixado 4 vezes

próximo a Boğazcık, Antalya (Türkiye)

Likya Yolunun Harika etaplarından biri...
Kamp Yüküyle yürünmüştür..

Boğazcıkta kamp ya da pansiyonda konaklayabilir yiyecek içecek temin edebilirsiniz.

Boğazcık yakınında Yüksek bir kale görünümlü Apollonia antik kentine çıkabilir biraz aşağıda Üst Aperlae Antik kentini görebilirsiniz.
Rota üzerinde birkaç yıkık dökük su sarnıcı mevcuttur.
Aperlae Antik kentinde bir çok mezar ve su Altında kalmış kalıntılarla karşılaşacaksınız. Geniş bir alana yayılmış antik kentin yanında Purple House pansiyon gerçekten Likya Yolunun en iyilerinden diyebilirim. Gerek peyzajı gerek hizmeti ile konuklarını çok iyi ağırlıyor. Yeme içme ve dinlenme ihtiyacınızı fazlasıyla Karşılayacak Harika bir yer...Kamp atılabiliyor.

Purple House 2 km yakınlıkta Yörük Ramazan’ın yeri sahilde yeme içme ve çadır konaklama duş plaj hizmeti vermektedir. Özellikle kızarmış patates meşhurdur. Alkol bulunmaktadır.

Burada Deniz ve yemek molasından sonra yola devam ediyoruz. Sahilde Sert kayalık bir bölgeden kekovaya ulaşıyoruz.
Kekova’da Biraz yukarıda çok sakin bir yerde Telemenin yeri adında aile işletmesi ve taş evi olan yemyeşil ve güzel bir bahçeye sahip pansiyonun bahçesinde çadırlarımızı kuruyoruz. Elektrik su masa sandalye tuvalet ve mutfak mangal vs hizmetlerinden yararlanıp keyfimize bakıyoruz.
Boğazcık ile Kekova etabı arasında biraz tırmanışla ulaşılabilecek bir kale görünümünde antik kent
Burası Likya yolunun en orijinal konaklama yerlerinden birisidir. Peyzaj çalışmalarıyla ve Orjinalliği ile gerçekten kalmaya değer bir yer. Fiyat olarak da gayet uygun. Çadır Konaklamaya imkan var. Yiyecek içecek ve temel ihtiyaçları karşılamak mümkün.
Burası sahilde iskelesi restoranı ve kamp alanı olan denize girilebilecek Güzel bir dinlenme ve kamp noktası.