Tempo em movimento  4 horas 18 minutos

Recorded Maio 2019

5,1

Visualizado 25 vezes, baixado 0 vezes

próximo a L'Arboç, Catalunya (España)

L'Arboç - Albinyana - El Vendrell

Ruta per anar de l'Arboç a Albinyana i seguidament al Vendrell, passant per la Serra Pedregosa i pel seu cim que es el Puig Lleó. Gran part d'aquest recorregut, principalment el tram de l'Arboç a Albinyana transcorre pel recorregut del mateix GR-92.
Sortirem de l'Arboç amb direcció a Santa Oliva pel camí dels Turons, arribarem a Santa Oliva i passarem pel seu castell, sortirem direcció la riera de St. Miquel i passarem pel pont nou, recentment arranjat, vorejarem el Camp Gran i una vegada passem el pont de l'ap7 agafarem el camí de l'esquerra direcció la riera de la Bisbal, pujarem pel bosc de cal Mata i passada la rotonda de la carretera C-51 agafarem el camí direcció a les Peces i allí agafarem el camí antic del Vendrell a Valls que ens portarà al poble d'Albinyana, travessem el poble i agafant la carretera de Bonastre passarem pel costat del parc aquiatic Aqualeon on agafarem el camí que puja pel costat del parc i que ens portarà al cim del Puig Lleó, seguidament baixarem per la serra Pedregosa direcció la masia del Manso i per la banda de les Torretes arribarem al Vendrell donant per acabat aquest recorregut.