Tempo em movimento  2 horas 22 minutos

2,6
5,2

Visualizado 175 vezes, baixado 16 vezes

próximo a Corachar, Valencia (España)

Avenc de l'Ase-cova de la mestra - cim i cova de la Puntassa-pista-pi de les 12 branques - Lo cadec - Racó de l'escala - i tornada.

Una ruta mixta entre tiocanya i del refugi el boixar.
L'escarrisso de l'escala te un esglaó que falta i a dalt de tot un poc solt. Però hi ha un agarrador a la roca. Es segur encara. El salt encara no esta com fa 4 anys. Baixa pero poc.

De la ruta de tiocanya hem retallat la part del salt de Ferri, i lo mas de Ginero, ho vam veure en la ruta del Masmut desde Penyarroja. Llavors tambe ens em perdut el salt de Antolino.
Desde el cadec podiem anar a vore la cova de antolino i una creu en record de un xiquet de 2 anys que es va perdre a la montanys, pero ens em decantat per tornar ja, ens em entretingut en buscar bolets i ens ha agafat la boira. A pesar d'aixo el temps ha acompanyat i no ha plogut. Entre 10 i 14 graus, tampoc ha fet fred.
Ho hem passat be, però hem de repetir cuan tornin les plujes.