Horas  6 horas 21 minutos

Recorded Fevereiro 2019

6,7

Visualizado 240 vezes, baixado 7 vezes

próximo a la Trinitat Nova, Catalunya (España)

Avui he fet els dos trams de la carretera de les Aigües anomenat actualment, Passeig de les Aigües,
que va des de l'encreuament dels carrers de Llerona, Capçanes, Riudecanyes i camí de les Quatre Estacions en el barri de Torre Baró fins a la Plaça Mireia en Sant Just Desvern, passant per la carretera de l'Arrabassada i Vall Parc Tennis.
En aquesta Ruta està inclòs el transport públic, així que la Ruta comença en l'Estació de Metro de la Trinitat Nova de la Línia 3 (verda) i acaba en la Diagonal de Barcelona davant del Parc de Cervantes.
Actualment el Passeig de les Aigües va des de el barri de Pedralbes fins al barri dels Penitents a Gràcia, està en projecte d'ampliació, fet que permetrà enllaçar-lo amb el tram que continua a l'altra banda de l'Arrabassada, el futur passeig de les Aigües tindrà uns 22 quilometres en total i una nova passarel·la de 157 metres que s'enlairarà sobre la carretera de l'Arrabassada i salvarà la distància entre els Turons.
Començo la Ruta en el carrer d'Aiguablava al costat de l'Estacio del Metro de Trinitat Nova per passar per la Casa de l'Aigua construïda l'any 1917 per encàrrec de la Cia de Aigúes de Barcelona per millorar les condicions higièniques del subministrament , actualment és un nou atractiu cultural i amb un alt valor patrimonial.
Va ser tancat el 1989 estava format per una l'estació elevadora situada en el barri de Trinitat vella uns pabellons de cloració, un dipòsit i un tunel subterrani que connectava les dues instal·lacions i es perllongava en direcció a Collserola.
Continuo la Ruta seguint les indicacions del passeig de les Aigües passant entre altes llocs pel Mirador de Torre Baró, el Castell de Torre Baró i el Centre d'acollida d'Animals. Runta ven senyalitzat fins a la carretera de l'Arrabassada (corba anomenada "la paella").
A partir de aqui segueixo les indicacions Oficial del Parc de Collserola i de l'Ajuntament de Barcelona futur camí per fer la unió dels dos trams baixant pel costat de la carretera sense problema ja que existeix un guarda-rail entre el camí i la carretera i pujant al Turó de Collserola pel Vall Parc Tennis.
A partir d'aquí el passeig segueix pel conegut passeig de les aigües que en arribar al Pla dels Maduixers marca com a Km 0/9 de l'actual passeig de les aigües fins a la Plaça Mireia, on indica Km 9/0
Durant aquest passeig es pot disfrutar de la visio de tot Barcelona i part del Tibidabo.

Inici - Metro Trinitat Nova

Enllaç Camí de Sant Jaume

Dreta - Camí de Sant Jaume

Centre d'Acollida d'Animals- CAAC

Ctra. Rabassada revol de la paella

Esmorzar

Pont sobre Ctra. Vallvidrera

Informació sobre les Normes

Mirador del Xiprers

Caseta de les Aigües i passarel.la