Tempo em movimento  2 horas 28 minutos

2,3
4,5

Visualizado 15 vezes, baixado 3 vezes

próximo a Sant Genís dels Agudells, Catalunya (España)

Matinal a Collserola.
Arribem en cotxe a Vista Rica.
Sortim caminant agafant el corriol que baixa cap a la Font Groga.
De la font sortim pel camí i deixem a la dreta un petit corriol que ens hagués fet tallar camí, pero que no agafem.
Anem seguint el camí i agafant sempre direcció Sant Medir.
Just passada la zona de picnic de la Riera dd S.Medir agafem pista a la dreta cap a Can Janer.
Un cop arribats a Can Janer seguim camí direcció Tibidabo i Can Ribes.
Arribem al viaducte de Can Ribes que passem, i abans de sortir a la carretera de la Rabassada baixem a la font de la Rabassada i d'allà, sense refer camí anem a la de Can Ribes i seguim la circular x torn al viaducte i sortir a la carretera de la Rabassada.
Creuem i agafem camí que deixem de seguida a l'esquerra x petit corriol ( per tallar camí) i seguir camí pujant per després agafar corriol a l'esquerra direcció Vistarica.
Prenem trencant a la Font de la Salamandra, que queda allà mateix i tornem a pujar al corriol, molt bonic, enmig alzinar, que sorprèn tan maco al cantó de la carretera.
Arribem a sortir a la carretera que porta al Tibidabo i Vallvidrera, creuem i anem a l'esquerra x tornar a Vista Rica.

Circular bonica, que passa per 4 fonts i quasi tota per camí i corriol i molt poca pista, molt agradable de fer. Triguem 2,45 - 3h amb tota la calma.

Esquerra. Corriol a f.groga

Esquerra a Font Salamandra

Font de la Salamandra

Interseção

Creuem carretera i anem a l'esquerra