Uploaded 14 de Julho de 2014

2,9
5,8

Visualizado 2320 vezes, baixado 63 vezes

próximo a Barberà del Vallès, Catalunya (España)

De Badia per Can Magrans, Can Domenec, Can Miro i Can Sanfeliu.

Passeig pels voltants de Badia del Vallès i la UAB (Bellaterra) on aprenderm veure difernts entorns i flora, Cultius, Pinedes, Alzinar mediterrani o bosc de ribera.

Comencem a l'edifici del molí, a la recerca de camí que transcorre per darrere de l'institut, després de les obres de la barrera sònica aquesta molt net, a continuació pesem pel costat dels Eucaliptus de la avenguda Mediterrani fins a la passarel • la, per passar per sobre del Riu Sec. Aquí agafem a direccio a la pujada del camí Badia-UAB. Just passant sota autopista prenem un camí a la dereta que ens portarà al Turó de Sant Pau.

A uns 50 metres després de travessar la carretera de bellaterra cap cerdanyola iniciciem el trajecte Blau o Can Magrans, que ens portarà fins a la Via Verda. A l'estació de Bellaterra fent una entrada i sortida per veure el paratge de la font de la Bonigua, ultimamament molt deixat.

Continuem per la via i ens trobem un altre camí, la ruta o trajecte vermell de Sant Domenec, ara ja de camí a la font del Carme, on sempre fem una petita parada.

Passem pel camí més proper a l'autopista i arribem a Les Columnes de la UAB, passant per sota on podem observar els noms difernts universitats i anys de les seves fundacions.

Abans d'arribar al camí de Badia donem una volta per una zona de conreu conegut per Santfeliu.

Turó de Sant Pau

Barri i Turó de Sant Pau amb una elevació de 198m. msnm i 100m. desde Riu Sec
árvore

Vall de la Moronta

Antic nom de la Vall on en l'actualitat s'assentrn difernts facultats i edificis de la UAB.

Camí de Can Magras

Edifici el Molí

Edifici Municipal on recull dicersos equipaments
Rio

Riu Sec

Riu que travessa el Vallès fins a desembocar el riu Ripoll.
fonte

Font de la Boniagua

Envoltada de plàtans, alzines i roures

Inici Itinerari Blau Can Magrans

Camí Verd

Xarxa de cami, aprofitant en el traçat d'una antiga línia de ferrocarril.

Estació FFCC Bellaterra

Biblioteca

árvore

Lledoner de Mas Santfeliu

Arbre de perímetre remarcable que custodiava la masia de Can SantFeliu i ara devant la biblioteca.