• Foto de Ascensió al Volcan Maderas illa d'Ometepe Nicaragua

1,5
3,0

Visualizado 2377 vezes, baixado 57 vezes

próximo a Balque, Rivas (Nicaragua)

Ascensió al Volcà Maderas de la illa d'Ometepe (Nicaragua) des de l'Alberg "El Porvenir". Valorar la possibilitat de fer l'ascensió amb guia, si no ho fas a la recepció de l'alberg et fan signar un paper conforme puges sota la teva responsabilitat.... nosaltres varem pujar pel nostre compte.
Hi ha un tros del camí passa pel mig d'uns cafetars, i majoritàriament per bosc humit, molt humit amb mooolt de fang, si plou o hi ha boira pot ser un problema. Amb sort es poden veure monos congo. Un cop s'arriba a dal hi ha una baixada per arribar al crater on hi ha una llacuna.
Calculeu unes 7/8 hores entre pujar i baixar

Ascensión al Volcan Maderas de la isla de Ometepe (Nicaragua) desde el Albergue "El Porvenir". Valorar la posibilidad de realizar la ascensión con guia, si no lo haces en la recepción del albergue te hacen firmar un papel conforme subes bajo tu reponsabilidad..... nosotros subimos por nuestra cuenta.
Hay un trozo del camino que pasa por unos cafetales y mayoritáriamente por bosque húmedo, con muuucho fango, si llueve o hay niebla puede ser un problema. Con suerte se pueden ver monos congo. Una vez se llega arriba hay una bajada par llegar al crater donde hay una laguna.