Horas  4 horas 17 minutos

3,0
6,1

Visualizado 83 vezes, baixado 2 vezes

próximo a El Pla de Santa Maria, Catalunya (España)

La ruta del dia d'avui la vam iniciar al bonic poble del Pla de Santa Maria. Des d'aquest punt seguim una pista / sender en direcció a l'Ermita de Sant Ramon. Un cop arribat a aquest punt vam començar ascendir per un sender fins a trobar una pista que ja no deixem. A partir d'aquest punt comencem a descencer per pista i després anar pujant per sota la serra de Miramar on podem observar unes magnífiques vistes del camp de Tarragona, seguim i passem pel no mes bonic poble de la Figuerola del camp on seguim fins a arribar finalment al nostre punt de sortida. La ruta en si no és complicada però si que és un constant trenca-cames, amb constanstes pujades i baixades encara que sigui per pistes.

Temps Transcurregut.: 4 h. 18 min.
Temps en Moviment.: 3 h. 13 min.
Temps aturat.: 1 h. 5 min.

001- Deixas carretrea i agafem pista a la esque per anar a la Ermita de St. Ramon