• Foto de Photo

Recorded Janeiro 2020

6,8

Visualizado 16 vezes, baixado 0 vezes

próximo a Kervansaray, İstanbul (Türkiye)

Kervansaray - Erenler

fonte

Fountain

Orman yolu ve başta tırmanış var

Google Bıçkıdere-Oruçoğlu üzerinden devam eden stabilize yolu öneriyor. Wikiloc online haritaya göre ise bu sapağa dönmeden devam edildiğinde Ulupelit'e yol var. Mobil internet kesildiği için offline harita ile ve biraz daha uzun görünen yoldan devam ettik.

Derin yarık

Köy meydanı - çıkmaz

Seyir terası

metrekare başına ortalama bir tane ateş izi ve bolca kırık şişe var. Anlaşılan, her gelen kendi taşlarını toplayıp yeni bir ateş yakmış; daha önce dizilmiş taşları veya yanmış toprağı dikkate almamış.

Yol kapalı

Kaya ve toprak yığarak yolu kapatmışlar. İki teker geçerek ana yola çıkabilir. Yolun herhangi bir noktasında uyarı, çit, giriş engeli bulunmuyor.

Lastik bariyerler

Muhtemelen yolda kaza oldu ve yolu taş yıkarak kapattılar. Hiç bir yerde uyarı, ikaz, gidilmez, girilmez işareti yok. Her yer teker izi ve cam şişe kırığı! Bariyerin diğer tarafındaki buruna inen şose yol ve piknikçiler var. Burnun karşısında ada var.

Sola çıkış var. Gelirken gördüğümüz sapaklar araç ile iniş için uygun değildi.