• Foto de Guissona - Solsona FAIL 26-04-2015

Recorded Abril 2015

7,3

Visualizado 574 vezes, baixado 20 vezes

próximo a Guissona, Catalunya (España)

Vam quedar ben clavadets
Jaja

Havie passat una maquina a aplanar el cami i va deixar la part del rierol molt tova, conseqüencia, unes horetes esperant a ser rescatats i despres directe cap a casa.

Hi havie formigó al mig, perque passe un tub per sota i al intentar passar, es va estovar la terra i va quedar el formigó ben be al mig del cotxe, llavors, ni endavant ni endarrere i la panxa tocave al formigó.

Es una ruta q ja haviem fet i en realitat es facil, pero vam tenir mala sort perque havie passat la màquina i només erem un cotxe.

Si voleu descarregar-la sensera, esta pujada am el nom "Guissona Solsona 18-01-2015", pero els primers km vam fer mes carretera, si convineu les dues, xafareu menys asfalt. Jeje

• Foto de ManelMS

ManelMS 18/jan/2020

I have followed this trail  verificado  View more

Ruta perfecta. Paisaje muy bonito. El único problema es que para seguirla tienes que meterte campo a través en un tramo. En las subidas y bajadas el coche se iba de tanto barro. Aconsejable hacerla con un buen 4x4 y acompañados.