Tempo em movimento  3 horas 11 minutos

Uploaded 29 de Maio de 2018

Recorded Maio 2018

Visualizado 3471 vezes, baixado 153 vezes

próximo a Els Taronjers, Catalunya (España)

>> Català:

Ruta per a vehicles 4x4, preferiblement amb reductora, no recomanable per a vehicles SUV.

L'he qualificat de "Moderada" pel variat del recorregut, desnivells, pedra, solcs, fang si ha plogut, etc. Però si agafeu la trialera prevista en la ruta que trobareu una mica abans d'arribar a Olesa de Bonesvalls, llavors la qualificaria de "Moderada a Difícil", però només per aquest tram que no és de pas obligat. Teniu una alternativa de ruta per a evitar la trialera. Continueu per la Carretera BV-2411 i més endavant, en el revolt del Km. 19, gireu a la dreta pel Camí de la Depuradora d'Olesa de Bonesvalls i continueu recte, pel costat de la Riera de Begues, en menys d'un km. retrobareu el track de la ruta.

Teniu pel davant molts quilòmetres de pista bona i fàcil, però aquest no és el perfil de tot el recorregut, trobareu camins molt variats i fins i tot, la trialera opcional abans comentada.

En el peu de les fotos trobareu més informació d'interés.

--> Plus! Si voleu fer un recorregut més llarg i variat, podeu connectar aquesta ruta amb aquesta altra que va de Collbató a Gelida. Us animo a fer-les juntes, una interessant proposta que segur us agradarà i farà passar un dia molt entretingut i divertit:

Ruta feta amb un Land Rover Discovery Td5.

Salut i aventures 4x4!

>> Castellano:

Ruta para vehículos 4x4, preferiblemente con reductora, no recomendable para vehículos SUV.

La he calificado de "Moderada" por lo variado del recorrido, desniveles, piedra, surcos, barro si ha llovido, etc. Pero si cogéis la trialera prevista en la ruta que encontraréis un poco antes de llegar a Olesa de Bonesvalls, entonces la calificaría de "Moderada a Difícil", pero solo por este tramo que no es de paso obligado. Tenéis una alternativa de ruta para evitar la trialera. Continuad por la Carretera BV-2411 y más adelante, en la curva del Km. 19, giráis a la derecha por el Camino de la Depuradora de Olesa de Bonesvalls y continuad recto, por el lado de la Riera de Begues, en menos de un km. reencontraréis el track de la ruta.

Tenéis por delante muchos kilómetros de pista buena y fácil, pero este no es el perfil de todo el recorrido, encontraréis caminos muy variados e incluso, la trialera opcional antes comentada.

En el pie de las fotos encontraréis más información de interés.

--> Plus! Si queréis hacer un recorrido más largo y variado, podéis conectar esta ruta con esta otra que va de Collbató a Gelida. Os animo a hacerlas juntas, una interesante propuesta que seguro os gustará y hará pasar un día muy entretenido y divertido:

Ruta hecha con un Land Rover Discovery Td5.

Salud y aventuras 4x4!

Gelida. Carrer del Sol (198 m)

Castelo

El Castell de Gelida (286 m)

Es troba en la part més alta de la població, nomenada el Pla del Castell

Vistes des d'el Castell (288 m)

Castelo

El Castell vist des d'el Camí de Ca n'Oller (294 m)

Vistes a l'Anoia amb Montserrat com a teló de fons (338 m)

Gelida al fons des d'el Bosc de Ca n'Oller (443 m)

Camí de Ca n'Oller (460 m)

Recinte Masia Ca n'Oller (480 m)

... per cert, en venda!

Tram força pedregós (495 m)

Molta pedra fins enllaçar amb el Camí de Ca n'Oller a Mas Granada
pico

Cim del Puig d'Agulles (624 m)

La pujada fins el cim té molt desnivell, sort que està bé cimentat! Un punt estratègic per a les antenes de comunicació que trobareu. Molt bones vistes al Parc Natural del Garraf!

Pedrera del Telègraf vista des d'el Puig d'Agulles (624 m)

Passo de montanha

Vista enrera al Coll de Portet i Montserrat de fons (632 m)

Revolts baixant del Puig d'Agulles (640 m)

Aquesta pista està cimentada i és fàcil de fer

Vistes a Ordal al fons i cantera a l'esquerra (602 m)

Estem al Camí d'Ordal al Mas Granada

Deixem enrera el Puig d'Agulles (604 m)

El Puig d'Agulles des de la Plana de Mas Granada (532 m)

fonte

Camí en el Bosc de Pedrera (481 m)

En aquest punt i a l'esquerra trobareu un parell de fonts, la Font del Mas Granada i la Font dels Horts

Camí engalanat de flors (431 m)

Estem al mig de les Barraques de Cacuero i del Camildo, a dreta i esquerra per aquest ordre

Arribem a l'Ordal (436 m)

Al fons i en el centre el camí que seguirem (força pedregós!)

Bona pujada i amb pedra (442 m)

Estem el Bosc del Molí de Calç

Camí d'Olesa de Bonesvalls a Ordal (524 m)

Camí pedregós i amb bons desnivells

Al fons Olesa de Bonesvalls (502 m)

Risco

Camí del Forn de Calç de Can Parellada (303 m)

Atenció!!! Aquest camí fins les restes del Forn de calç de Can Parellada és transitable. A partir d'aquest punt es torna una trialera molt estreta amb pedres i solcs importants! Si ho voleu evitar, contineu per la carretera BV-2411 fins el km. 19 i gireu a la dreta pel camí de la depuradora. Retrobareu el track en menys d'un km. a l'altura de Cal Pel.lari.

Camí trialer complicat! (277 m)

Interseção

Enllaçem amb el Camí nou de Can Grau (314 m)

El Corral Nou i al fons la Plana Novella (224 m)

refúgio

Corral d'en Romegosa (335 m)

Casa de Turisme Rural. Estem en el Camí de Begues a la Plana Novella
Interseção

Begues. Continuem per la dreta (376 m)

Carretera de Torrelles de Llobregat. Entrem en el Camí de la Carrerada (360 m)

Camí tortuós! (350 m)

Trialera al Puig d'Endí. No l'agafem, continuem per l'esquerra! (311 m)

Aquesta trialera al Puig d'Endí, baixa per l'altre banda i es retroba amb el nostre camí

Vistes a Barcelona al fons (341 m)

Fort pendent! (349 m)

Tram cimentat amb fort pendent! (314 m)

9 comentários

• Foto de jsolisce

jsolisce 24/jul/2018

I have followed this trail  verificado  View more

Una mica adaptada des de Vilafranca del Penedès, hem fet la ruta amb el nostre Suzuki Vitara 1.6 16V 5P. Com bé diu, alguns passos durs per la pedra i les branques tocant la carrosseria en varis troços de la ruta, però per la resta tot bé. Bona explicació i detalls de la ruta.

Joan Rover 24/jul/2018

Moltes gràcies jsolisce per la teva valoració. Celebro que t'hagi agradat la ruta.
    Espero que compartirem moltes més!
    Joan

• Foto de PR1

PR1 12/jan/2019

Bona ruta,divertida,entretinguda,amb diferents graus de dificultat,hi ha parts de la ruta amb carretera asfaltada,pista de terra,trams pedregossos, i trialeres si vols complicarte i posar a prova el teu 4x4.Amb pluja o fang puja la dificultat i mes divertida segur.
    12-01-2019 amb un Range Rover Classic 3.9 V8

• Foto de PR1

PR1 12/jan/2019

I have followed this trail  verificado  View more

He fet la ruta de Torrelles de Llobregat a Gelida,a l'inversa perque em quedava mes aprop per començar la ruta,ben detallada i treballada,gràcies.

Joan Rover 12/jan/2019

Moltes gràcies PR1 per la teva aportació i valoració de la ruta. Genial que t'hagi agradat :-) Tinc que provar de fer-la com tú en sentit invers, de vegades semblen un altre ruta!
    Salut i 4x4
    Joan

• Foto de pautek

pautek 5/dez/2019

mol bona rruta sobretot per la trialera, mol recomenable si tagrade el trial

Joan Rover 5/dez/2019

Moltes gràcies pautek, celebro que t'hagi agradat aquesta ruta i també per la teva recomanació :-) Continuem obrint camins 4x4 i a gaudir!
    Salutacions,
    Joan Rover

• Foto de TerraTroll

TerraTroll 9/dez/2019

I have followed this trail  verificado  View more

Muy buena ruta para hacer en esta época del año y dar algún paseo buscando setas.
    Después de un par de días de lluvias intensas no hemos encontrado ningún problema con el barro, solo un par de charcos para mojar un poco los coches.
    Bien calificada de moderada por las zonas de piedras, las fuertes pendientes (algunas asfaltadas) y por la trialera estrecha (pero sin peligro).
    Espectaculares vistas, empiezas viendo la montaña de Montserrat y acabas viendo el Mediterráneo.

Joan Rover 9/dez/2019

Hola de nuevo TerraTroll. Una bonita y entretenida ruta para pasar un buen rato al volante,. Gracias por escogerla y me alegra que le hayas sacado partido, lo de las setas era un "plus" no contemplado, pero bienvenido sea (a mi también me gusta buscarlas). Muchas gracias por tus comentarios y valoración de la ruta que a bien seguro serán apreciados por todos!