Horas  um dia 7 horas 11 minutos

Uploaded 13 de Setembro de 2018

Recorded Junho 2018

Visualizado 445 vezes, baixado 14 vezes

próximo a Llançà, Catalunya (España)

La ruta d'aquest any era descobrir la Serra de l'Albera, el parc natural del Pirineus més orientals. Vam dividir la ruta en dos dies: el primer dia de Llançà a Cotlliure creuant l'Albera pel seu punt culminant, el Puig Neulós.
El segon dia vam tornar cap a Llançà per la ruta del Camí de la Llum, resseguint els turons més propers a la costa. Pròximament ampliaré la informació, ja que m'havia compromès a pujar aquesta ruta feta el 16-17 de juny.

Banyuls de la Marenda

Vallbona

5 comentários

Gratacamins 14/set/2018

Genial volta. Me l'apunto per fer-la a la que pugui!!
    És 100% ciclable?
    Naim, espero que ampliïs la informació.
    Gràcies per compartir-la!
    Joan

• Foto de Naim

Naim 16/set/2018

Hola Gratacamins,
    La ruta és molt espectacular per la combinació de muntanya i mar, però no és 100% ciclable. Es pot fer tot sobre la bici fins al Coll dels Tres Faigs, passat Puig Neulós, on comença la part més bonica de la travessa però la més tècnica, a través de fagedes, prats d'herba i corriols pràcticament impossibles de ciclar. De fet hi ha uns 4 km que els vam fer caminant. El segon dia, de Cotlliure a Llançà, és pràcticament tot ciclable amb només un corriol.

Gratacamins 17/set/2018

Ok Naim, ja veig per les fotos que és una ruta molt guapa!
    Llàstima d'aquest tram força llarg a peu... és que la volia fer amb alforges (autosuficiència) i vaig força carregat!
    Potser es pot trobar un tram alternatiu, tot i que em perderia la part més bonica.
    Moltes gràcies per la resposta.
    Salut a les 3 cames!!
    Joan

• Foto de Naim

Naim 17/set/2018

Em sap greu, però totes les travesses que hem fet de més d'un dia sempre hi ha alguna part molt tècnica difícil de superar amb alforges (Pedals de Foc, Pedals del Pedraforca, Pedals d'Occitània, Volta al Canigó, Volta a la Cerdanya, Volta a l'Albera. Nosaltres portem el suport de barra de seient amb una bossa centrada ben lligada. Amb alforges a banda i banda et pots desequilibrar.

En relació amb aquesta travessa, a Puig Neulós et pots desviar i agafar la pista que baixa fins a Laroque-des-Alberes i per carreteres secundàries arribar fins a Cotlliure. El paisatge per aquesta pista també deu ser bonic, perquè és la vessant francesa i obaga i probablement té fagedes.

Salut

Gratacamins 18/set/2018

Sí, fent travesses inevitablement sempre trobes trams no ciclables que són de mal fer i més si vas carregat i toca baixar de la bici, és el que té.
    En el meu cas, tindré en compte l'alternativa que proposes.
    Gràcies per compartir aquesta petita gran aventura!