• Foto de Serra de Miramar

Recorded Dezembro 2013

9,6

Visualizado 732 vezes, baixado 9 vezes

próximo a Picamoíxons, Catalunya (España)

Resseguiment de la ruta vermella de la Pica 2013, amb punxada inclosa només començar, molt bones vistes, vent (quan avui a Reus no en feia....).

Alguna de les trialeres és bastant tècnica, pq. el terreny té molta pedra solta, i alguna -la que hi ha després de Miramar, en el seu tram inicial- crec que cal millor tècnica i millor màquina per baixar-la. Per prudència, l'he fet a peu. I la darrera abans de Picamoixons me l'he saltada i he tirat pel camí.

En resum, una excursió molt guapa, que es pot fer a un ritme moderat o no, depenent de cadascú, i que té "de tot" (pujades fortes, corriols, trialeres més tècniques, precioses vistes de l'Alt Camp fins el mar, pobles amb encant (Masmolets, Miramar, FOncaldes..) baixades ràpides per a córrer...i, pel que he vist avui i pel que he llegit, sovint, vent...)

2 comentários

• Foto de Xema Pujol

Xema Pujol 4/mar/2014

Ruta molt divertida en la qual podem observar tot tipus de paisatge i fins hi tot veure el mar. Alguna trialera tècnica però superable. Val a dir que hi ha un sender de pujada que et fa treure la llengua.

• Foto de flonjall

flonjall 4/mar/2014

Cel.lebro que t'hagi agradat, Xema.

Jo crec que hi tornaré aviat pq. ara tinc millor màquina, em vaig quedar amb les ganes d'anar a la Pica i tinc ganes de tornar-la a fer amb millor ritme que el primer cop.