Horas  7 horas 39 minutos

Recorded Junho 2015

8,0

Visualizado 967 vezes, baixado 31 vezes

próximo a Asnurri, Catalunya (España)

Sortim de Cal Pauet a Sant Joan Fumat per la carretereta local que puja a Asnurri i a menys de 2Km prenem pista que serà sender una mica fangós cap a Sant Jaume de Ministrells, habitat només pel bestiar. Entre prats remuntem un collet, després baixem per sender emboscat i arribem al poble d'Ars on hi ha font, les runes del castell i una casa de turisme rural on poden fer entrepans i vendre refrescos (està a la part baixa del poble).
Sortint d'Ars tenim cinc quilòmetres de pujada per pista, passant per les bordes del Ras fins el refugi del Ras de Conques on l'Eli ens cuida i mima i ens fa un dinar per llepar-se'n els dits. Ben recuperats, encara pujarem quatre Km més fins al punt més alt de la sortida a 1990m al camí Pallarès.
Baixada per pista pedregosa on punxem i desviem a DRETA tocant a l'antena per anar a buscar l'alegria del dia: un parell de corriols juganers de baixada, interessants i 99,9% ciclables que ens passen pel poble perdut de Sendes i ens deixen satisfets de la pedalada a Castellbò.

Després del coll de Burbre es podria tancar una circular baixant per les pistes forestals del Serrat del Vaquer o pel sender trialer (algun tram no ciclable a la part més baixa) però ens perdríem les trialeres ciclables de Sendes i Castellbò.