Visualizado 25 vezes, baixado 0 vezes

próximo a Rigolisa, Catalunya (España)

Sortim de Puigcerdà per la Carretera que va al Club de Golf Fontanals que deixem en el moment en què surt una pista paral·lela a la carretera que ens portà a Escadarcs primer i seguint el Gr fins a Alp a continuació.
Pugem a l'estació d'esquí de la Masella per la carretera fins arribar al seu aparcament principal des d'on prenem una pista que, amb trams de fortes pujades i ferm relliscós que ens obliga en algun moment a posar el peu a terra, va remuntant l'estació d'esquí fins arribar al cim de la Tossa.
El descens el fem resseguint els itineraris Catalunya i Guineu del bike parc de La Molina. És un descens fàcil i molt divertit que ens deixa als peus del telecabina de la Tossa.
Per retornar a Puigcerdà baixem fins a l'estació de tren de la Molina i des d'allà per la carretera fins al Vilar d'Urtx i Escadarcs on prenem de nou la pista de l'anada fins a la cruïlla amb la carretera del golf.
En aques punt, i per evitar el retorn pel mateix camí del matí, seguim les indicacions de l'itinerari número 2 que, per pistes fàcils, s'acosta a Queixans primer i després a Puigcerdà resseguint el marge esquerra del Segre.