Horas  3 horas 33 minutos

Recorded Fevereiro 2013

8,5

Visualizado 5584 vezes, baixado 383 vezes

próximo a Martorell, Catalunya (España)

Sortim del pont del diable de Martorell i creuem el poble fins agafar un camí que puja a l'esquerra direcció El Taiò per continuar fins el turó del castell. Veiem el Castell de Sant Jaume des del camí però el deixem a banda per continuar cap el turó de Can Xandri.

Arribem a un dipòsit on parem a fer una mossegada i gaudir de les vistes, molt boniques.

A partir d'aquí els camins van baixant fins arribar pràcticament a Sant Andreu de la Barca on trenquem a la dreta per començar la segona ascenció del dia. Amunt direcció Fontpineda creuant el Bosc de Malhivern.

Desde Fontpineda a Pallejà baixem amb fort desnivell per la carretera. Arribem al riu i el remuntem direcció a Martorell el carril bici lateral.

IBP 90. Camins bons. Molt de bosc, bones vistes i alguna pujada forta. Un trocet de carretera per baixar i el troç de riu.

Dipòsit

Xavi ets un crack!

• Foto de rogerbg

rogerbg 16/set/2013

Feta aquest cap de setmana passat.
    Alguns dels trams pels que passa la ruta ja els coneixia, però mai els havia entrellaçat en una mateixa ruta.

Merci pel track! ;)

• jrodrisan 6/out/2013

Avui he fet aquesta ruta, molt divertida.
    Gracies pel track.

• Foto de Oscar Hernandez

Oscar Hernandez 22/dez/2013

Coneixia la part de Martorell i la part de Pallejà, no l'enllaç.
    Hi ha un tram en contra direcció a Martorell que es pot evitar.
    Moltes gràcies.

• Foto de Néstor Nélida

Néstor Nélida 9/set/2018

La marco como difícil en lugar de moderada por la parte de montaña entre Martorell y Palleja. Las cuestacas 5km seguidos y las fuertes bajadas, depende de a que velocidad te las comas se pueden atragantar un poco a más de uno (me incluyo) pero me están viniendo de fabula para entrenar. El recorrido es muy chulo.