9,6

Visualizado 1702 vezes, baixado 84 vezes

próximo a Picamoíxons, Catalunya (España)

la pica 2014.Picamoixons -Valls-mas melets-Torre - Miramar -Pas del bou -Picamoixons.Primera trobada de l any a Picamoixons, mes de 1000 bikers preparats per a passar un gran dia ,el circuit mes o menys igual que el de l ' any passat pero un bon circuit per disfrutar bones senderetes fangoses i rapides i uns bonics paratges .Ruta molt ben organitzada simplement perfecte

3 comentários

• Foto de Tortuga baja

Tortuga baja 1/fev/2014

La primera part de senders no coincideixen amb la ruta feta a la pedalada. Vaig fer La Pica i per repetirla amb altres companys, vaig descarregarme aquest track i no coincideix amb el fet el dia 19. No se per on vas pasar, pero no tot es igual.

• Foto de losabret

losabret 1/fev/2014

pos crec que tens un problema o tu no ten recordes per on as passat , ho jo i tots els que anaven detras/davant meu anavem equivocats (vax fer totes les senderes en cua igual tenia gent detras com davant)

• Foto de Tortuga baja

Tortuga baja 7/fev/2014

El curios del cas es que anavem amb dos GPS's i els dos donaben el mateix error. Podria ser que el teu al grabar no ho fes be. Prova a descarregarte la ruta i repetirla quan puguis.