8,2

Visualizado 2450 vezes, baixado 107 vezes

próximo a Picamoíxons, Catalunya (España)

Pedalada popular a Picamoixons (Diumenge dia 20 de Gener), que transcorre per la serra de Miramar.
Un 10 per la organització, només arribar, ja ens fan aparcar tot controlat, anem a buscar els dorsals ràpid, ràpid, amb rosques de xocolata farçida, xocolata calenta i coca amb sucre i un somriure de tots els participants ja que fora al carrer fotia una rasca.... un 10 per l'entorn i un 10 per el recorregut(molt ben senyalitzat). Llàstima que de Valls als boscos de Miramar el vent ens va bufar de cara, un cop al bosc, perfecte.
Tot transcorre per camins i algun tram de carretera, sense dificultat tècnica.

Temps real: Cadascú el seu a la pàgina de la Pica.

2 comentários

• Foto de parrota

parrota 22/jan/2013

Jo estic amb tú. Un 10 ben gros per La Pica. Tot exelent.
    Jaume. https://es.wikiloc.com/rutas-mountain-bike/la-pica-2013-circuit-blau-3880308/photo-1830958

• onderrocs 22/jan/2013

Només comentar que la pedalada travessa finques particulars de les quals tenim permís expressa i únicament per al dia de la pedalada.

Sigueu respectuosos amb les cadenes, tanques o indicacions que pogueu trobar si la voleu repetir.