Visualizado 223 vezes, baixado 12 vezes

próximo a Silverton, Colorado (United States)

Colorado Trail infos d'interès a la part 1

Acabem la variant del Weminuche wilderness, sortint de Silverton per carretera en suau pujada (força trànsit) fins al Mola Pass.

Segment 25:
Aquest segment té una primera part molt ciclable amb molt bones vistes i algun tros a peu fins que creuem un coll a 12000ft. Llarga baixada tècnica i pedregossa i llarg flanqueig tot a peu entre cascades i muntanyes tipo Ordesa. Nit abans d'arribar al bucòlic Celebration Lake.

Segment 26:
Llarg tros força ciclable però amb fortes pujades i tros a peu en pujada per creuar el Blackhawk pass. Llarga baixada tècnica amb pedres i tros molt xulo i divertit de senders ciclables.

Segment 27:
Segueixen senders divertits i en general ciclables per carena amb bones vistes fins abans d'Orphan Butte. Segueix tros amb fortes pujades arrossegant la bici però amb grans panoramiques seguint la carena (Indian Trail ridge). Tram dur i entretingut fins al Kennebec trailhead. Nit a la meitat del segment. Aquí ens creuem per primer cop amb dos ossets! encara que no ens entretenim molt no sigui que vingui la mare!

Segment 28:
Del coll forta baixada tècnica amb molta pedra i senders molt tècnics fins arribar al riu i després dues remuntades pesades arrossegant la bici amb alguns flanquejos ciclables per dins el bosc. Arribem a un coll i segueix una llarga baixada molt xula per senders molt divertits. Fem nit als darrers campsites abans de la fi del trail. Només ens queda llarga baixada fins el fons del torrent i última remuntada fins la fi del trail.
Per pistes amples i carretera arribem a Durango . Poble bastant gran, amb tots els serveis, inclòs un aeroport(situat a 23km en pujada del poble).

Per tornar a Denver hi ha l'opció d'agafar un autobús a Durango o llogar un cotxe. Nosaltres, com que ens quedaven 2 dies abans d'agafar l'avió, vam decidir llogar un cotxe i visitar de camí cap a Denver, el parc nacional de Mesa Verde i el Great Sand dunes. Molt recomanables.