Visualizado 43 vezes, baixado 12 vezes

próximo a Celanova, Galicia (España)

Ruta de BTT feita con Julio dende Celanova como destino Penagache na fronteira con Portugal na Serra do Leboreiro e volta.

Ruta moi rodadora, saíndo de Celanova subindo cara ó Castromao. Pasada esta zona entramos nuha zona de baixada (Ermide, As Chousas) como si fosemos baixando cara o Tuño.
Pasamos Trasmiras e ao chegar o encoro do Tuño subimos outra vez cara ó San Paio.
Pisteamos en subida ata o cruce da zona das Pedras Albas, atravesando esta zona cunhas vistas increíbles e cá Penagache no punto de mira, chegamos ata a Mourisca..
Ao pasar a Mourisca collemos o sendeiro que está algo pechado…pero non nos parou jeejjje seguimos ciclando..
Chegamos á estrada en nun vuelo a Xacebáns, onde refrescamonos na fonte antes de empezar a subida.
Subida dura e con calma… e unhas vistas impresionantes que reconforta todos os padeceres…!!!!
Subimos ata os 1.311 mts e enseguida rápida baixada ata a Fraga,para mín a primeira vez. As vistas outra vez impresionantes cós picos do Xurés enfrente…unha maravilla.

Rodamos rápido entre camiños e algo de estrada e ao chegar a Sarreaus enlazamos coa ruta da Raíña Santa (https://gl.wikiloc.com/rutas-sendeirismo/camino-da-raina-santa-tramo-1-portela-do-home-as-conchas-3269874 (San Rosendo) e nun vuelo en Celanova..