Horas  6 horas 16 minutos

Uploaded 10 de Maio de 2015

Recorded Abril 2015

Visualizado 2307 vezes, baixado 131 vezes

próximo a Ripollet, Catalunya (España)

Em va agradar molt la Ruta de fa unes setmanes a Granera, i vaig decidir tornar-hi, pero aquest cop per la vessant del Cingles de Bertí…i novament, m’ha agradat molt!!

Ruta apte per Trails lleugeres i mitjanes, amb pneumatics de tacs (molt important, sobretot si ha plogut).

Es una ruta que combina tota mena de pistes, amb alguns pujadors, corriols divertits i un parel de corriols trialers molt macos, però un un pel fotuts. En aquest sentit, tan faré esmena del punts que considero tenen una certa dificultat:

1er – Waypoint “Petit Pujador-1”…aprox. Km.22: com a consequència de les plujes de l’hivern passat, alguns arbres impidiesen seguir la pista, i s’ha de fer una petita pujadeta trialera, de uns 10 o 15 metres. Es sencilla, però el pas és una mica estret. Es pot trovar alternativa de pas fàcilmet…el que passa és que li seguéis un tram corrioler molt maco i devertit…no es pot tenir tot! Jeje!

2on – Waypoint “Perill Cinglera”…aprox. Km.37: Es un tram que transcorre per un tallant dels Cingles de Bertí. S’ha d’anar amb molta precaució!!!

3er – Waypoint “Corriol Trialer-1” aprox. Km.47: aquest es el tram més complicat. Comença sent una pista molt ben parida, però després de 1 km, comença la trialera. Hi han varis esglaons que poden ser difícils de sortejar amb les montures més pesades, i també hi ha molt de pedregam…a meitat del tram, ja esdevé un corriol maco. He marcat el final del tram, així que recomano cercar alternativa de pas per les montures pesades per tornar a contactar amb el track.

4rt – Waypoint “Petit Pujador-2” aprox. Km.67: res, és una pujadeta d’uns 20 metres amb una mica de pedregam…amb bones mans, no hi ha problema per passar-lo.

5è – Waypoint “Tram Endurer”…aprox. Km.94: aquest tram inicía amb un gir de 180º a l’esquerra. Normalment es pot seguir recte fins a arribar a la carretera. Es un tram una mica trencadet, i pot ser feixuc per les montures pesades.

6è – Waypoint “Corriol Trialer-2” aprox. Km.104: al arribar a Sant Sebastià de Montmajor, s’inicía aquest tram de trialera pedregosa, que també és una mica fotut…a més, hi ha un arbre caigut a meitat de recorregut que dificulta la tasca. He marcat el final del tram, així que les montures pesades poden seguir la carretera i tornen a contactar amb el track.

7è – Waypoint “Bucle Corrioles” aprox. Km.121:…un dels trams més divertits!

Penso que tenint en compte aquestes indicacions, ningú hauría de tenir cap problema per fer la ruta.

Per esforzar a Granera: Rest.Esclopet…si señor! m’agrada molt aquest indret!

En total he empleat unes 5 hores en moviment per completar el track…amb parades per fer fotos, i esmorzar….a ritme semi-dominguero! jejeje

Bauma Esplugues

8 comentários

• Foto de Jordi Payà

Jordi Payà 12/jan/2016

Ruta feta amb una maxi trail KTM 1050 adventure. La pujada la faig evitant el corriol trialer 1 (per si de cas). Per problemes de temps d'arribada, la baixada la faig des de Castellterçol per una ruta més directe, empalmant a mig camí novament amb la teva ruta. Es retalla una miqueta (uns 15 km). Per qui la vulgui la tinc penjada en el meu compte.
    Molt xula i divertida!!
    Moltes gràcies per compartir!

• mikkiespi76 29/jan/2016

Ruta hecha con una Africa Twin 750 91, la ruta es super chula, aunque el camino trialero...tela lo difícil que es para una moto de 220kg y solo :)

• Foto de Jordi Payà

Jordi Payà 29/jan/2016

Hola mikkiespi76. Yo la hice también con una de 220 kg pero modificando el tramo trialero y la vuelta un poco diferente de manera que se podía hacer muy bien. Si te interesa la tengo colgada en mi perfil como Cerdanyola-Cingles-Castellterçol.

Saludos

• mikkiespi76 1/fev/2016

Hola Jordi. Ya la tengo también la tuya ;) ...la trialera es bastante complicada, pero muy chula también.
    Un saludo!!

• Foto de manpe30

manpe30 1/fev/2016

Efectivamente, para motos pesadas la primera trialera es bien jodida!!..con bastante piedra y algún escalón con mala leche!!
    ...pero la segunda también!! Jejeje
    Me alegro de que la hayáis disfrutado!
    Salut i gassss!!

• Foto de Albert.V

Albert.V 25/abr/2018

L’he fet amb una KTM Freeride350, si no es fan les trialeres és d’un nivell moderat. Recordeu que aquest Track transcorre per camins privats i s’han d’esquivar unes quantes cadenes.

• Foto de davidendurogas

davidendurogas 5/nov/2019

I have followed this trail  verificado  View more

Ruta muy chula y con caminos muy diversos!! Los paisajes y las vistas muy bonitaas! He disfrutado mucho con ella!! Muchas gracias por compartila y subirla!!! Si a alguien la pudiera interesar hacer rutas por la zona de esta ruta u otras, vivo en la zona de la llagosta-mollet-caldes de montbui, os dejo mi correo david_ortega_76@hotmail.com por si a alguien le interesara salir y hacer rutas juntos o con otros grupos!! Un abrazo y muchas gracias!!

• Foto de pow_powder

pow_powder 22/jan/2020

Ruta molt fluida i amb vistes molt bones, m'ha encantat. El primer tram sentit antihorari es millor evitar-lo per la gran quantitat de ciclistes i caminants, ens van advertir que el veïns truquen a la policia. El tram marcat com trialera no és ben bé una trialera sinó un corriol que et trobes amb dos grans blocs de pedra en pujada. Són molt difícils de sortejar amb maxi per la poca distància lliure al terra i el pes. Molt recomanable.