Indi

6,4
12,71 mn

Visualizado 3093 vezes, baixado 25 vezes

próximo a Finestres, Aragón (España)

Una ruta fàcil però llargueta per la part sud del pantà de Canelles.
Arribem fins a l'embarcadero de l'ADPAN per una pista forestal ben transitable. Primer es pista asfaltada (camí dels Massos) que accedim a l'açada de la C-12 al poble de Vilamajor i després seguint les indicacions de pantà de Canelles.
L'embarcadero és privat però si continuem la pista uns metres mes enllà podrem descarregar els Kayacs sense problemes.
Decidim atravessar el pantà directament fins Finestres perquè volem visitar l'ermita de San Vicente, situada sobre "la muralla de Finestres". Per fer-ho deixem els Kayacs a l'obertura que s'obre a l'esquerra de la muralla.
Tot seguit continuem la ruta seguint el braç del riu Guart fins al pont de Penavera, una navegació molt maca i tranquil.la per parets molt altes.
PRECAUCIÓ: vigilieu les caigudes de pedres desde les parets.

EMBARCADOR D'ADPAN

INICI KAYAK

• Foto de montsemons

montsemons 22/jul/2018

I have followed this trail  verificado  View more

Me ha encantado. Muchas gracias!! Y que bonita sorpresa atravesar la muralla 😍😍 impresionante.