• Foto de Hurma Hisarçandır Söğütcuması Feslikan Yayla Rotası

Uploaded 29 de Julho de 2018

Recorded Julho 2018

Visualizado 163 vezes, baixado 2 vezes

próximo a Hurmaköy, Antalya (Türkiye)

Hurma Mahallesi'nden Feslikan Yaylası'na daha tenha ve doğayla iç içe bir yoldan gitmek mümkün. Altınyaka yoluna Liman Mahallesi'ndeki bankamatiklerin bulunduğu kavşaktan "Altınyaka" tabelalarını takip ederek ulaşabilirsiniz. Bu yol sizi Hisarçandır'a ardından da Üçoluk Yaylası'na götürecektir. Üçoluk Yaylasını geçtikten sonra büyük kavşaktan sağa dönen yolu "Söğütcuması" tabelasından da bulablirsiniz. 5-6 km sonra Söğütcuması'na ulaşan yol Söğütcuması'nı geçtikten sonra biraz karışık olduğundan kaydettiğim GPS izini takip ederek 2200mt'deki dağ geçidini aştıktan sonra Karçukuru Yaylası üzerinden Feslikan Yaylası'na ulaşmaktadır. Söğütcuması'ndan 3-4 km sonra sağa sapan yol ile stabilize başlıyor ve Karçukuru Yaylasına kadar da zaman zaman biraz bozularak devam ediyor. Otomobillerin bu rotada gidebildiğini bizzat gördüm. Ben enduro touring motorla rotayı yaptığım için bir sıkıntı yaşamadım. Bahar aylarında stabilize kısım biraz daha bozulabilir. Dikkat etmekte fayda var.