Horas  53 minutos

1,9
3,8

Visualizado 977 vezes, baixado 36 vezes

próximo a Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Vilafranca del Penedès - Riera de Llitrà - Complex aquàtic - Carretera de Sant Martí - Pacs del Penedès - Camí de la Bleda - Vilafranca del Penedès

Ruta circular entre les poblacions de Vilafranca del Penedès i Pacs del Penedès, a la comarca de l'Alt Penedès, que corre per pistes de terra per entre camps de vinya. La ruta es apta per a fer caminant, corrent o en BTT.

La ruta comença a la Plaça de Ramona Via, al costat mateix de la carretera de Tarragona, al barri del Poble Nou de Vilafranca. Baixarem fins a l'aparcament de l'Espiga i al final del parking girarem a la dreta sense creuar la carretera que va a la Bleda. Agafarem un petit corriol i creuarem el carrer per seguir per una ampla pista de terra fins arribar a la Riera de Llitrà. Seguirem per un petit corriol vorejant i creuant la riera fins arribar a una altra pista que porta a la dreta fins al Complex Aquàtic. Seguirem a l'esquerra en direcció a Pacs fins arribar a la carretera de Sant Martí Sarroca i després a la zona de l'Agrícola, ja a Pacs. Farem el tomb a la rotonda i tornarem enrera fins arribar a la carretera asfaltada que passa pel Torres en direcció als Monjos. Just a la cruïlla de la Torre de l'aigua i de la Bleda girarem a l'esquerra en direcció ade tornada a Vilafranca. Seguirem llavors tot creuant vinyes per una ampla pista de terra fins creuar la Riera de nou. Seguirem endavant fins arribar a una urbanització al barri de Sant Julià per on tornarem al punt d'inici pasant de nou per l'espiga.

Trobarem aigua a Vilafranca i a Pacs.