Horas  7 horas 32 minutos

Recorded Junho 2019

-4 m

Visualizado 50 vezes, baixado 3 vezes

próximo a Sète, Occitanie (France)

Bicicletada corresponent a la sortida llarga del 2019 enguany consistent en seguir un tram de la ruta Eurovelo 8 per terres occitànes.

La Eurovelo 8 en aquesta zona discorre per carrils bici i carreteres i camins locals sense complicacions. Generalment està ben senyalitzat si be a vegades aquesta la perds momentàniament. La ruta fou feta amb suport d’un bus i amb pernoctació a l’alberg de Nimes. Aquestes etapes estan pensades per fer amb una bicicleta mixta.

La primera etapa té el següent recorregut: Seta, Frontinhan, Vic de la Gardiòla, Velleneuve lès Maguelone, Palavàs, Carnon, La Mota Granda i Lo Grau dau Rei.

A Frontinhan sortim de la ruta per fer un vol al poble per tornar-la a recupera una vegada fet. També o fem a Velleneuve lès Maguelone. A Palavàs entrem al Parc de Llevant on hi la torre de Ballestras. La Mota Granda aquí la ruta entra en una zona indicada com de vianants però està correctament indicada en els punts on hi poden haver dubtes. La etapa l’acabem a la Plaça de Braus de lo Grau dau Rei