Horas  9 horas 30 minutos

Uploaded 6 de Outubro de 2019

Recorded Outubro 2019

Visualizado 49 vezes, baixado 3 vezes

próximo a Ripoll, Catalunya (España)

Ruta original de erolabikes.com i moltes gràcies per penjar-la perquè val la pena per les fantàstiques vistes.
Nosaltres sortint en dissabte de Ripoll fins a Planoles sí que ens hem trobat una mica de trànsit, però la resta pràcticament sense trànsit. La pujada a La Collada de Toses i fins al Coll de la Creueta llarga, però de molt bon fer. Baixada amb vistes fantàstiques sobre Castellar de N'Hug amb el Pedraforca al fons. Aquí fem una petita variant que sortint de Castellar de N'Hug ens acostem a la entrada de les Fonts del Llobregat, que és un recorregut a peu i amb bici no val la pena. Continuem baixant cap a La Pobla de Lillet on parem per dinar. Aquí sortint del poble ens espera el tram més dur de la ruta la pujada cap al Coll de la Batallola, amb un parell de rampes del 13%. Superat això ja és baixada cap a Sant Jaume de Frontanyà i Borredà. Ara ja enfilem el tram final per bona carretera fins a les Lloses i baixada final de tornada a Ripoll.